Dag 25 De terugreis

30 mei 2016 - Medemblik, Nederland

Voor de zekerheid vroeg vertrokken. Je weet maar nooit. Het kan druk zijn op de weg. Misschien doen ze weer moeilijk bij het autoverhuurbedrijf. Misschien moeten we daarvandaan met het openbaar vervoer naar het vliegveld. Misschien staken ze daar op het vliegveld ook wel.

Maar niets van dit alles. Alles zit weer mee, dus we zijn weer veel te vroeg. Wel een hele lange rij voor de douane, tas- en jascontrole, fouilleren. Maar we zijn clear to go.

2 uur de tijd om koffie te drinken en een beetje te shoppen.

De reis zelf is lang, maar we worden weer goed verzorgd door de KLM. 10 en 1/2 uur later landen we veilig op Schiphol. En onze lieve broer/zwager Peter brengt ons weer thuis. Oma komt langs, de kinderen en kleinkinderen komen langs. Chinees gehaald en (heel) vroeg naar bed. Het was een lange dag/nacht/dag.

Nogmaals, het was heel leuk om te weten dat jullie ons gevolgd hebben. Bedankt voor alle leuke reacties. Het wordt ook voor ons afkicken, maar wij hebben nog heel veel napret om het fotoalbum en de film te maken.