De Vakantie 2016

5 mei 2016 - Medemblik, Nederland

Na een bezoek aan de vakantiebeurs eerder dit jaar met het idee om eens te gaan kijken naar wat er zoal mogelijk was op het gebied van een grote verre reis werd het al gauw duidelijk dat onze voorkeur uit ging naar Amerika. Een week of twee later zaten wij bij reisbureau Jan Doets in Heerhugowaard voor een informatieve video presentatie over Amerika en dit was zo mooi.... Waarna wij onze droomvakantie gelijk hebben geboekt. Op 6 mei 2016 om 13:30 uur vliegen wij met KLM Vlucht KL0641 van Amsterdam Schiphol naar vliegveld John F. Kennedy in New York waar wij om 15:30 uur aan zullen komen.(21:30 uur Nederlandse tijd ). Wij Bea en Ik zullen jullie via deze weg zoveel mogelijk op de hoogte houden van onze belevenissen in de USA.

1. Xandra en laszlo:
    30 april 2016
    Lieve Bea en Ruud,
    Wat een avontuur gaan jullie tegemoet. Heel blij met jullie reisblog waarop wij regelmatig op mee zullen "reizen"! Wij wensen jullie alvast een hele fijne vakantie xx
  2. Inekevanderkuijl:
    3 mei 2016
    Hoi Ruud en Bea was fijn Dat jullie op reis gaan ik hoop dat jullie een mooi vakantie hebben heel.veel plezier en tot ziens Ineke en Bert