Dag 23 De laatste halte: Los Angeles

28 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maar eerst nog even winkelen in het outlet shopping center bij ons in de straat. Weet ik wel, dat kan in Bataviastad ook, maar hier is het toch anders, leuker, groter..... Heel even dan...
Toen op weg naar LA. De weg is nu niet meer zo bijzonder mooi en we rijden dan ook gewoon door, met 1 koffiestop onderweg in het leuke plaatsje Carpinteria. Zo komen we mooi op tijd aan in ons hotel en hebben we na het inchecken nog tijd om 'even' naar Hollywood te gaan. Parkeren in de grote stad is echter een avontuur op zich. Maar na een paar rondjes in de parkeergarage en wat ge-heen-en-weer staan we geparkeerd op de 5e verdieping onder de grond. Acht verdiepingen hoger, op de 3e verdieping van het winkelcentrum kunnen we de Hollywood letters op de foto nemen. Wel een beetje ver weg. Daarna naar de Hollywood Boulevard en de Walk of Fame. Dat zijn een heleboel sterren! En de beroemde look-a-likes zijn overal.
Even lekker gegeten in een leuk 50-er jaren tentje. En toen weer terug naar het hotel.

1. A.c.t. strijder-de ruijteroma:
    29 mei 2016
    ja lieverds het zit er weer op voor jullie nu nog de terugreis en lekker weer thuis wat zal baily blij zijn en ik haha. xxx
  2. Bea:
    29 mei 2016
    Nou, nog niet helemaal hoor. We hebben nog 1 dagje tegoed in LA. We gaan vandaag naar de Universal studio's.
  3. A.c.t. strijder-de ruijteroma:
    29 mei 2016
    dat word nog wat kijkje achter de schermen ?