Dag 24 Universal Studio's

29 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Er is weer té veel te doen, dus we moeten kiezen. We kiezen voor Universal Studio's. Duur kaartje, maar dan heb je ook wat.
Studio tour, een ritje per treintje langs de studio's en de sets, van Jaws, van Desperate Housewives, van Back to the future en vele andere natuurlijk. Met tussenstops in soort van hangars, waar het treintje een simulator wordt, en de hangar de 3D-filmset. Zo worden we bijna opgeslokt door een T-Rex, bij de volgende 'halte' bevinden we ons in een instortend metrostation en vervolgens zitten we midden in een achtervolging à la Fast & Furious. Gaaf!
Rondgelopen bij Harry Potter op Zweinstein.
Naar een stuntshow bij Waterworld geweest.
Bij Gru en zijn dochters gerekruteerd als Minions.
Een waterrit gemaakt in Jurassic Park met grote waterval.
En als toetje naar Shrek's 3-D filmpje.
En toen was de tijd op.
Oh nee, het toetje was een heerlijke Griekse maaltijd. Heb ook nog even Grieks gedanst. Lekker Amerikaans! ;-)
En dan wordt het echt tijd om af te sluiten.
Morgen koffers pakken, auto inleveren en naar het vliegveld.
10 en 1/2 uur vliegen, plus 9 uur back to the future, dan zijn we overmorgen thuis.
Leuk dat jullie ons gevolgd hebben!

1. Xandra en laszlo:
    30 mei 2016
    Jullie kunnen terugkijken op een fantastische vakantie, wij gaan het zeker missen die leuke verhalen en prachtige foto's. Dat wordt afkicken. Fijne terugvlucht en we wachten wel op uitnodiging voor jullie presentatie hihi
  2. Peter:
    30 mei 2016
    Ik denk dat je achteraf kunt zeggen dat dit een " doe " vakantie was ipv een strand en luie vakantie, toch.
    Ondanks dat we er niet in persoon bij waren hebben we er toch van genoten. Dank daarvoor! Goeie reis terug!
  3. Carrie:
    31 mei 2016
    I've enjoyed seeing where you were every day - almost, if not quite, as good as being there with you. I went to Universal Studios back in January 1981 so no dinosaurs or Harry Potter then! xx
  4. Irene van der kuijl:
    31 mei 2016
    is het alweer voorbij ,vond het juist steeds leuker worden om te volgen net of ik er zelf ook was
    goeie terugreis