Dag 2 New York Down Town

7 mei 2016 - New York City, Verenigde Staten

Is dag 2 al begonnen? Het is 4 uur. Jetlag.
Dus, vroeg op pad. Eerst maar eens ontbijten. Bij Starbucks. Tickets voor de bus opgehaald. Opgestapt voor de down-town tour. Maar het is koud, heel koud! Bij het WTC uitgestapt, het 9/11 gebied. De twee watervallen waar eens de torens stonden, een museum, een memorial centre, een souvenierswinkel en een brandweer-eremuur. Indrukwekkend.
Even in het parkje bij het gemeentehuis eekhoorntjes gespot en een beetje uitgerust. En weer opgestapt om de rest van de down-town tour af te maken.
Naar Rockefeller Plaza gelopen om alvast time-slot tickets te halen voor de Top of de Rock. Via Times Square teruggelopen. Daar eerst even midden in de drukte goed om ons heen gekeken.
'S avonds op de evening-tour gestapt, om nog maar een keer Times Square te ervaren, dit keer met alle lichtjes in het donker. En de Manhatten Bridge over, naar Brooklyn en weer terug.
Om 11 uur rollen we moe (en koud) ons bed in.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Brenda wolke:
    8 mei 2016
    Indrukwekkend zeker, leuk die tour nog eens met al die lichtjes ,hoe koud is het dan?
  2. Bea:
    9 mei 2016
    Het was rond de 12 graden. Maar als je dan bovenin een open dubbeldekker bus zit, word je wel heel koud. En het grootste deel van de reis gaat door heel warm gebied dus we hebben weinig warme kleren mee.