Dag 7 Route 66

12 mei 2016 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Na het ontbijtje van wafels en wafels zijn we gaan rijden richting Flagstaff, de grootste plaats in het Noorden van Arizona. Route 66 loopt erdoorheen, en dus zijn we daar even een stukje op gebleven. Flagstaff zou een 'historisch centrum' hebben, maar dat viel een beetje tegen. Het Museum of North Arizona zou daar ook de moeite waard zijn. Maar ook dat viel een beetje tegen.
Verder naar Tusayan gereden met weer een heel ander landschap om ons heen. Nadat we in het hotel ingecheckt waren gingen we op zoek naar een geschikt restaurant, maar daar hebben we een hele tijd naar lopen zoeken. Uiteindelijk toch een 'echte' maaltijd gegeten. Lux restaurant, meer personeel dan klanten...
Toen nog even naar de lokale 'supermarkt' om wat tussendoortjes te halen. Kaart gekocht, maar postzegels moest ik bij de benzinepomp halen. *Zucht*
Nou, het was me het dagje wel. Niet helemaal zoals gepland. Maar je kan niet alles hebben.
Morgen weer wat spannender....
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Brenda wolke:
    13 mei 2016
    Wafels en wafels Hhhhmmmm
    Ik zei gisteren nog tegen Rinie dat ik een moord zou doen voor een boterhammetje met mijn glutenvrije dieet! Veel plezier verder!