Dag 11 Bryce Canyon

16 mei 2016 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Dankjewel Brenda, het duimen heeft geholpen. We hadden 's ochtends vroeg zelfs nog zon! Rond een uur of 10 raakte het bewolkt en rond het middaguur begon het te regenen. Dus we hadden nog een mooie ochtend in het park. Met het shuttlebusje naar een mooi uitkijkpunt en dan lopend (1 of 2 km) naar het volgende punt. Met weer een fantastisch uitzicht als beloning. En zo weer verder naar het volgende 'Bella Vista'.
Toen de donkere wolken kwamen zijn we gaan rijden. Op naar de volgende stop: Springdale. Om daar te komen 'moeten' we door het National Park Zion, helaas in de stromende regen. Het is weer een heel ander gebied, maar niet minder mooi. Het houdt gewoon niet op. Maar door de regen kunnen we niet stoppen om mooie foto's te maken. Hopenlijk komt dat morgen wel.
We slapen deze keer in een 'lodge'. Het lijkt een beetje op een bungalowparkje, dus begane grond, auto voor de deur, met uitzicht op de bergen zowel in onze voor- als achtertuin.
Oh, en inmiddels schijnt de zon weer!!
Gegeten in het naastgelegen restaurant, met een uitzicht om te smullen!