Dag 12 Wandelen in Zion

17 mei 2016 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Bij de Grand Canyon en Bryce Canyon reden en liepen we aan de bovenkant langs de rand van de canyon. In Zion reden we gisteren over de bodem van de kloof het park binnen. En vandaag hebben we daar de hele dag gewandeld. Weer met de shuttlebus naar een bepaald punt, en dan een trail lopen. (We know the drill). Ze zijn er in allerlei soorten en maten met een aangegeven moeilijkheidsfactor. We hebben iets meer en moeilijker gelopen dan we vanochtend van plan waren, maar ja, je bent toch steeds weer benieuwd wat je achter de volgende bocht gaat zien.
Ook voor vandaag was er weer slecht weer voorspeld, maar het valt gelukkig weer mee. Wel dreigende wolken, maar het is de hele dag droog gebleven.
We spraken een Nederlands stel wat gisteren een paar uur later dan wij in Bryce aan het wandelen waren. Toen wij wegreden in de regen, waren zij nog aan het wandelen. Toen zij een paar uur later wegreden was het er 3 graden en sneeuwde het! Daar waar wij 's morgens nog in ons t-shirtje rondliepen! Aren't we lucky!

1. Peter:
    18 mei 2016
    Sommige dingen moet je afdwingen, toch? Blij dat jullie het mooi hebben! Top
  2. Irene van der kuijl:
    18 mei 2016
    Zoals je vader altijd zei :
    een goed kind heeft een zonnetje
    geweldige omgeving/indrukken ,leuk om te zien allemaal
    lekker genieten ervan