Dag 18 Toch nog big trees

23 mei 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We gaan onze verloren tijd weer inhalen. We mogen Yosemite dan gemist hebben, een uurtje bij ons hotel vandaan is het Calaveras Big Trees State Park. De naam zegt het al; daar staan ook grote bomen. Hele grote! Dus we hebben vanmorgen heerlijk door het grote bos gewandeld.
Terug naar Sonora, want daar zit ook nog een leuk buitenmuseum, een goudzoekersdorpje, het Colombia State Park. Een soort Zuiderzeemuseum, maar dan little house of the prairie-achtig, waar Laura Ingells en John-boy naar school zijn geweest, zeg maar. Leuk!
En net als we weer naar de auto lopen, begint het te regenen. Tijd om te vertrekken, richting San Francisco.
Nog een klein beetje oponthoud; een paar auto's voor ons wordt een hert aangereden; auto over de kop! Gelukkig leken zowel hert als bestuurster van de auto slechts lichtgewond.
San Francisco is druk; overvolle 5-baans wegen, dus het duurt even voor we bij ons hotel zijn. Een mooi fris modern hotel, maar in een onfrisse buurt. Morgen bij daglicht maar verder de buurt verkennen.