Dag 4 Phoenix here we come!

9 mei 2016 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Ons laatste halve dagje New York in Central park doorgebracht met een heerlijk zonnetje erbij.
In de middag vertrokken naar JFK-airport voor onze vlucht naar Phoenix Arizona.
Alles zit mee, dus we zijn veel te vroeg op het vliegveld en veel te vroeg klaar met de formaliteiten. 2 uur over om koffie te drinken en ons 'huiswerk' nog maar eens door te nemen.
We hebben een hobbelige vlucht en de piloot vliegt een flink stuk om om de ergste turbulentie te ontwijken. Toch arriveren we ruim op tijd Phoenix.
Maar toen de uitdaging bij Hertz autohuur. Alles waar Jan Doets voor gewaarschuwd had gebeurde ook. Een grotere duurdere auto aanbieden (terwijl we nu in de 'middenklasser' groter rijden dan thuis), en aandringen op aanvullende verzekeringen omdat ' zero-risk' in Amerika blijkbaar wat anders betekent dan in Nederland.
Met inmiddels flinke zenuwen en buikpijn vertrekken we uiteindelijk in het donker in een automaat, en dat is best even wennen. Maar het is gelukkig niet zo ver. We komen aan in een heel leuk kleurrijk hotel van alle gemakken voorzien. Jammer dat we hier geen dagje extra geboekt hebben. Maar morgen wacht ons alweer een nieuwe uitdaging: de Apache trail.

1. Brenda wolke:
    Jullie schrijven leuk!
  2. Peter:
    10 mei 2016
    Lekker toch, automaat, cruise control!
    Gaat bijna vanzelf ruud haha
  3. Carrie:
    10 mei 2016
    Looking forward to hearing about the Apache trail.
  4. A.c.t. strijder-de ruijteroma:
    11 mei 2016
    dus daar is het country gebied met de indiaanen haha.
  5. Bea:
    12 mei 2016
    Ja mam, hier is het echt Cowboy en Indianengebied hoor! U zou het hier ook heel leuk vinden!