Dag 16 Mammoth Lakes / Oostenrijk

21 mei 2016 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

De storm is gaan liggen, dus we kunnen verder. Toch is het moeilijk afscheid nemen van het Wilde Westen, dus op weg naar Mammoth Lakes stoppen we toch nog een paar keer voor een fotomomentje.
Ook Mammoth Lakes is weer prachtig.
Een vakantie van uitersten, we zeiden het al. Het is echt bizar! Twee dagen geleden waren we op de warmste en droogste plek in de VS, vandaag staan we in de sneeuw in de bergen. Ons hotel? Alpenhof!
We gaan snel onze verloren dag inhalen en met adviezen van onze gastvrouw op zak 'de buurt verkennen'. De bekendste trekpleisters zijn niet bereikbaar. De weg ernaartoe is nu nog een skipiste..... Maar er blijft genoeg moois over.
We rijden eerst naar de Hot creek geological site. Een riviertje met een vulkanische waterbron. Je ruikt de zwavel en het ziet er heel bijzonder uit.
Toen naar De Lakes: Mammoth Lakes basin. Het zijn prachtige meertjes tussen de besneeuwde bergen. Helaas hebben we geen winterjas mee, dus kunnen we geen lange wandeling maken.
Maar met Death Valley nog vers in het geheugen is het wel lachen hier in de sneeuw!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter:
    22 mei 2016
    Zondagochtend 08.30 uur Medemblik, 15 graden en onweersbui!
  2. Peter:
    22 mei 2016
    Sorry, moest 07.30 uur zijn ;-)
  3. A.c.t. strijder-de ruijteroma:
    22 mei 2016
    sorry schatten ik vergeet steeds te zeggen bedankt voor de kaart heb ik 3 dagen geleden al gehad snel he xxxx